.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گيلان/ 25 كشته و زخمي در تصادفات رانندگي 24 ساعت گذشته

فرمانده پليس راه گيلان گفت: در 48 ساعت گذشته 17 فقره تصادف در جاده‌هاي گيلان رخ داد كه چهار نفر كشته و 21 نفر مجروح شدند.

غلامرضا سيريت با بيان اينكه موتورسواران بيشترين سهم را در اين حادثه داشتند، اظهار داشت: موتورسيكلت سواران با 65 درصد بيشترين سهم را در آسيب‌ديدگان اين حوادث داشتند.

وي 70 درصد تصادفات رانندگي مذكور را در جاده‌هاي فرعي و روستايي استان عنوان كرد و افزود: عدم استفاده از كلاه ايمني و بي‌توجهي به مقررات راهنمايي و رانندگي مهم‌ترين علت افزايش تصادفات موتورسيكلت‌سواران است.
سيري ادامه داد: در اين مدت 106 دستگاه موتورسيكلت كه راكبان آنها مدارك و ملزومات مورد نياز رانندگي نداشتند، توقيف شدند.
وي ارتكاب تخلفات حادثه ساز نظير حركت براي مخالف حركت خودروها و يا ايجاد صداي ناهنجار از لوله اگزوز را از ديگر دلايل توقيف موتورسيكلت‌ها عنوان كرد.

فرمانده پليس راه گيلان از خانواده‌ها و موتورسيلكت سواران خواست تا با كم دقتي نسبت به اجراي مقررات و قوانين راهنمايي و رانندگي با جان خود بازي نكنند.
وي خاطرنشان كرد: استفاده از كلاه ايمني تا 70 درصد از مرگ راكب موتورسيكلت جلوگيري مي‌كند و اين موضوع همواره مورد تاكيد پليس راه است.

فرمانده پليس راه گيلان همچنين رانندگان استان را به رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي و پرهيز از سرعت و سبقت غير مجاز توصيه كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.